Kontakt

Zgłaszanie usterek, informacja oraz płatności
tel: 058 7365 001
email: bok@jarsat.pl
Zapraszamy do siedziby na ulicę Kruczkowskiego 13 F (przybudówka od strony balkonów) w godzinach 12.00- 17.00
Przyjmujemy zgłoszenia telefoniczne 058 7365 001 w godzinach 9.00-17.00 lub e-mail: bok@jarsat.pl
Kasa czynna w godzinach: 12.00-17.00
Telewizja - tel. awaryjny poza godzinami pracy biura: 0-728-374-808
Internet - tel. awaryjny poza godzinami pracy biura: 0-728-374-808

Informacje dotyczące płatności dla miejscowości poza Gdańskiem i okolicami
tel: 058 7365 005
email: tv.net@jarsat .pl
gg: 1083424
dyżur: PN - PT, 8:00-15:00

Reklamacje - Gdańsk
email: reklamacje@jarsat.pl

Reklamacje - Pozostałe miejscowości
email: michal.borowski@jarsat.pl

Administratorzy internetu i pomoc techniczna:
tel: 058 7365 001
email: tech@jarsat.pl

Administratorzy internetu i pomoc techniczna:
Dla klientow w miejscowości Czarne
tel: 058 7365 200
email: pomoc@jarsat.pl


Do każdego zgłoszenia proszę podać następujące dane:
1. Adres instalacji ( ulica, nr domu, nr mieszkania )
2. Abonent ( imię i nazwisko osoby zgłaszającej )
3. Miejscowość ( miejscowość w której zainstalowana jest usługa )
4. Adres MAC HFC modemu kablowego albo adres mac karty sieciowej. (tu znajdziesz informacje jak to zrobic)

Dopiero po otrzymaniu tych danych będziemy mogli przeanalizować Państwa problem.

Wszelkie problemy z odbiorem lub łączem internetowym prosimy w pierwszej kolejności zgłaszać do konserwatorów w miejscu zamieszkania lub lokalnego BOK.